Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

الکتروموتور جمکو (Jemco)

الکتروموتور جمکو
الکتروموتور جمکو (Jemco)

الکتروموتور جمکو

Jemco Electromotor

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: ایران
  • محدوده توان: از 11 تا 500 کیلو وات
  • جنس بدنه: آلومینیوم و چدن
  • موارد کاربرد: صنایع سیمان ، فولاد ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک ، ذوب فلزات ، خودروسازی و …
کاتالوگ الکتروموتور Jemco

الکتروموتور سه فاز جمکو از توان 11 تا 500 کیلووات و در چهار مدل زیر تولید می شوند که در ادامه به بررسی این چهار مدل می پردازیم :

  1. سری YD : این سری طبق استاندارد IEC ، از توان 11 تا 90 کیلووات ، در سایز فریم های 160 تا 280 میلیمتر و با پوسته چدنی تولید می گردد. کلاس عایقی الکتروموتور Jemco نوع F و کلاس حرارتی آن B بوده و طراحی اين سری بر مبنای بيشترين دمای محیط 40°C و ارتفاع محل نصب 1000 متر از سطح دريا می باشد.
  2. سری YU : این سری طبق استاندارد IEC ، از توان 75 تا 450 کیلووات ، در سایز فریم های 350 تا 400 میلیمتر و با پوسته چدنی تولید می گردد. کلاس عایقی آن، نوع F و کلاس حرارتی B بوده و طراحی اين سری بر مبنای بيشترين دمای محیط 40°C و ارتفاع محل نصب 1000 متر از سطح دريا می باشد.
  3. سری YJS : این سری شباهت زیادی به سری YU داشته با این تفاوت که در توان‌ها و سایزهای بالاتری تولید می شوند. از این الكتروموتورها می توان برای به حركت در آوردن انواع ماشين‌ها با كاربرد عمومی مانند كمپرسورها ، تهويه ها ، پمپهای آب در مقياس بزرگ و مانند آن استفاده كرد.
  4. سری YK : این سری با روتور قفسه سنجابی و پوسته ی فولادی (Box Type) می باشند. موارد کاربرد آن‌ها در انواع ماشین های صنعتی نظیر کمپرسورها ، هواکش ها ، پمپ های آب در ابعاد مختلف و . . . می باشند. سیستم خنک کنندگی IC 611 بر طبق استاندارد IEC می باشد. شرایط کاری S1 ، کلاس عایقی F ، کلاس حرارتی B و نوع نصب IM B3 است.

الکتروموتور جمکو قابلیت کار به صورت دائم کار و شرایط سخت را دارد. از ویژگی های آن می توان به تنوع بالا در توان ، کیفیت و قیمت مناسب ، قابلیت کار به صورت دائم کار ، قابلیت اطمینان بالا و … اشاره کرد. همچنین در صنایع سیمان ، فولاد ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک ، ذوب فلزات ، خودرو سازی و … کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: الکتروموتور Gamak

مشخصات الکتروموتور جمکو

بیشتر بخوانید: الکتروموتور موتوژن

مشخصات فنی
محدوده تواناز 11 تا 500 کیلووات
تعداد پل ها2 , 4 , 6 , 8
کلاس حفاظتیIP 55
کلاس حرارتیF
فرکانس50 هرتز
ولتاژ نامی 380 ولت
روتورقفسه سنجابی
جنس بدنهآلومینیوم و چدن

قیمت الکتروموتور ABB

شرکت آتور صنعت با سال ها سابقه فعالیت در صنعت ایران، وارد کننده رسمی بهترین برندهای الکتروموتور می باشد. این شرکت مسئولیت فروش انواع الکتروموتور موتوژن را بر عهده دارد. جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید، استعلام قیمت و خرید الکتروموتور موتوژن از طریق شماره تماس 32004-031 با ما در ارتباط باشید.

عنوانقیمت
 قیمت الکتروموتور سه فاز موتوژنجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه جمکو

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الکتروموتور جمکو (Jemco)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *