Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

GREENCO (گرینکو)

برند گرینکو - GREENCO

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

گرینکو را بهتر بشناسیم

کمپانی گرینکو در سال ۲۰۰۱ در شهر ونلینگ، کشور چین، تأسیس شد. این کمپانی از همان ابتدای کار تمرکز خود را بر تولید انواع ساید چنل گذاشت. گرینکو باارزش نهادن به عواملی چون تحقیق و پژوهش و تأثیر آن بر توسعه، طراحی، تولید و فروش محصولات توانست به تولیدکننده پیش‌گام ساید چنل و انواع دمنده در چین و پس از آن به یکی از برندهای مطرح در بازارهای جهانی تبدیل شود.
در حال حاضر، برند گرینکو با سه کارخانه، دارای تکنیک‌های تحقیق و توسعه قدرتمند و تجهیزات و ماشین‌های پیشرفته است. این شرکت همواره تولید و مدیریت یکپارچه را سرلوحه کار خود قرار داده است. خط تولید گرینکو شامل طراحی و توسعه تجهیزات بر اساس استاندارهای روز دنیا، ساخت ابزار، ریخته‌گری، مهر زنی، ماشین‌کاری بادقت بالا، مونتاژ و پاشش خودکار رنگ است.
کمپانی گرینکو در سال‌های گذشته در راستای محافظت از منابع طبیعی، به طور گسترده برای تقویت سیستم مدیریت محیط‌زیست و مدیریت کیفیت خود کوشیده است.
از اهداف برند گرینکو مدیریت علمی، برتری برند، ارائه بهترین کیفیت و کسب رضایت مشتری بوده است. مؤسسان این شرکت معتقد هستند که مشتریان منبع موفقیت مستمر هر کسب‌وکاری هستند.

محصولات گرینکو

گرینکو از تولیدکنندگان چینی است که در زمینه تولید انواع بلوئر، ساید چنل، وکیوم و کمپرسور فعالیت دارد. تمامی تولیدات گرینکو از لحاظ کیفی دارای تأییدیه‌های معتبر جهانی هستند.
تمرکز این برند بر تولید انواع دمنده با بلوئر ساید چنل است که می‌توان به مدل‌های تک پروانه، ‌دو پروانه و سه پروانه، بک فاز و یا سه‌فاز آن اشاره کرد. بلوئرهای گرینکو در سایزهای مختلف با ظرفیت‌های متنوع تولید می‌شوند که امکان برطرف‌کردن نیاز مصرف‌کنندگان را فراهم می‌کند.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *