Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

دمنده

برند دمنده

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

دمنده را بهتر بشناسیم

شرکت دمنده در سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را در شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران شروع کرد. این برند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهبود مستمر خط طراحی و تولید خود توانسته است سالانه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. کمپانی دمنده باتکیه‌بر توانایی‌های خود در زمینه‌های مختلفی اعم از علم و فناوری، ‌شیوه‌های جدید مدیریتی و… به بهره‌برداری مطلوبی از ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز دست‌یافته است. این شرکت با دردست‌داشتن مجهزترین و پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه در خاورمیانه و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین دنیا به‌سرعت ترقی نموده و موفق شده است که جایگاه خود را به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی فن و هواکش در ایران و خاورمیانه تثبیت کند.
در حال حاضر، شرکت دمنده با گسترش محصولات خود تا ۲۲۰۰۰۰۰ دستگاه در سال، توانایی پاسخگویی به نیاز پاسخ روز بازارهای داخلی و خاجی را دارد.
 

محصولات دمنده

شرکت دمنده با اشتغال بیش از هزار نفر و بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از ماشین‌آلات و ابزار جدید و دقیق، موفق به تولید ۱۵۰ نوع الکتروموتور و بیش از ۴۵۰ نوع هواکش، فن‌های سانتریفیوژ، هواکش‌های سقفی رادیال، ‌انواع بلوئر و هواکش‌های سیلندری و… شود.
قریب به شصت سال است که دمنده به‌عنوان یک متخصص در امر تولید هواکش فعالیت دارد. تنوع بالا تولیدات این برند، قدرت انتخاب مصرف‌کنندگان را افزایش داده و موجبات محبوبیت روزافزون آن را فراهم کرده است.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *