Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

موتور پمپ روبین کوشین (Robin Koshin)

موتور پمپ روبین کوشین
موتور پمپ روبین کوشین (Robin Koshin)

موتور پمپ بنزینی روبین کوشین

Robin Koshin SE Series

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: ژاپن
  • حداکثر ارتفاع: 27 متر
  • موارد کاربرد: جهت تخلیه چاهک ها ، تخلیه آب روها ، تخلیه چاله آب باران ، آبیاری کشاورزی ، تخلیه آب منابع و …   

کاتالوگ موتور پمپ Robin Koshin

موتور پمپ های روبین بسته به موتوری که دارند با مدل های مختلفی نام گذاری می شوند. موتور پمپ روبین کوشین در سه مدل بنزینی ، دیزلی و نفت و بنزین با موتور هایی با برند های KOSHIN ، HONDA و ROBIN از 1 تا 3 اینچ عرضه می گردد که به صورت زیر می باشد:

بیشتر بخوانید: موتور پمپ لیو

موتور پمپ Robin Koshin سری 25-SEV : این سری خروجی 1 اینچ و حداکثر ارتفاع 32 متر و حداکثر آبدهی 110 لیتر بر دقیقه ای دارد. موتور سری 25-SEV بنزینی دو زمانه و از برند کوشین است. بدنه آلومینیومی این سری موجب شده تا با وزنی سبک به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد.

موتور پمپ روبین کوشین سری 50-SEV : این سری خروجی 2 اینچ و حداکثر ارتفاع 27 متر و حداکثر آبدهی 617 لیتر بر دقیقه ای دارد. این سری از یک موتور بنزینی چهار زمانه Koshin بهره می برد که توانایی تولید قدرت 4.7 اسب بخار را داراست. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ Robin Koshin سری 80-SEV : این سری خروجی 3 اینچ ، حداکثر ارتفاع 27 متر و حداکثر آبدهی 1000 لیتر بر دقیقه ای دارد. این سری نیز مانند سری 50-SEV از یک موتور بنزینی چهار زمانه کوشین بهره می برد که توانایی تولید قدرت 4.7 اسب بخار را داراست. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ روبین روبین سری SE-50X : این سری خروجی 2 اینچ ، حداکثر ارتفاع 27 متر و حداکثر آبدهی 600 لیتر بر دقیقه ای دارد. این سری از یک موتور بنزینی چهار زمانه Robin بهره می برد که توانایی تولید قدرت 4.7 اسب بخار را داراست. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ روبین روبین سری SE-80X : این سری خروجی 3 اینچ ، حداکثر ارتفاع 27 متر و حداکثر آبدهی 1000 لیتر بر دقیقه ای دارد. این سری نیز مانند سری SE-50X از یک موتور بنزینی چهار زمانه روبین بهره می برد که توانایی تولید قدرت 4.7 اسب بخار را داراست. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ روبین روبین سری SE-50XK : این سری دارای یک موتور 2.1 اسب بخاری نفت و بنزین از برند روبین است که خروجی 2 اینچ ، حداکثر ارتفاع 23 متر و حداکثر آبدهی 560 لیتر بر دقیقه ای دارد. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ روبین روبین سری SE-80XK : این سری دارای یک موتور 3 اسب بخاری نفت و بنزین از برند روبین است که خروجی 3 اینچ ، حداکثر ارتفاع 26 متر و حداکثر آبدهی 900 لیتر بر دقیقه ای دارد. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ روبین روبین سری SE-50XD : سری D شامل موتور های دیزلی برند Robin می باشند که خروجی 2 اینچ ، حداکثر ارتفاع 23 متر و حداکثر آبدهی 560 لیتر بر دقیقه ای دارند. حداکثر مکش این پمپ 8 متر می باشد.

موتور پمپ روبین روبین سری SE-80XD : سری D شامل موتور های دیزلی برند روبین می باشند که در این سری خروجی 3 اینچ ، حداکثر ارتفاع 26 متر و حداکثر آبدهی 900 لیتر بر دقیقه می باشد. حداکثر مکش این پمپ 8 متر است.

موتور پمپ روبین هوندا سری SEH-50X : موتور های این سری از برند ژاپنی هوندا می باشد. در این سری حداکثر ارتفاع 30 متر و حداکثر آبدهی 600 لیتر بر دقیقه است.

موتور پمپ روبین هوندا سری SEH-80X :موتور های این سری از برند ژاپنی هوندا می باشد. در این سری حداکثر ارتفاع 26 متر و حداکثر آبدهی 950 لیتر بر دقیقه است.

قیمت موتور پمپ روبین کوشین

شرکت آتور صنعت توانسته به پشتوانه سابقه چندین ساله خود در صنعت ایران به یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع تجهیزات صنعتی در سطح کشور تبدیل شود.

این شرکت فروش انواع موتور پمپ Robin Koshin را بر عهده دارد. برای دریافت لیست قیمت، مشاوره رایگان تخصصی قبل از خرید، اطلاع از مشخصات فنی و خرید موتور پمپ روبین کوشین می توانید با شماره تلفن 32004-031 تماس حاصل فرمایید.

عنوانقیمت
 قیمت انواع موتور پمپ Robin Koshinجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه روبین کوشین

محصولات مشابه

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور پمپ روبین کوشین (Robin Koshin)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *