Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پمپ تخلیه بشکه گروز (GROZ)

پمپ تخلیه بشکه groz
پمپ تخلیه بشکه گروز(GROZ)

پمپ تخلیه بشکه گروز

Groz Drum Pump Series

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: هند
  • حداکثر دبی: 40 لیتر بر دقیقه
  • موارد کاربرد: جهت انتقال بنزین ، گازوئیل ، سیالات ویسکوز با دمای پایین و …

کاتالوگ پمپ تخلیه بشکه Groz

پمپ تخلیه بشکه GROZ که به پمپ انتقال سوخت نیز معروف است ، جهت انتقال انواع سوخت و سیالات با ویسکوزیته های متفاوت به کار میرود. این سری در مدل های مختلف و با متریال متفاوت استیل ، PP ، چدن و … و در دو نوع برقی و دستی تولید می شود که هر کدام بسته به نوع سیال ، دارای مشخصات فنی جداگانه ای می باشد.

از این پمپ جهت انتقال گازوئیل ، روغن ، بنزین ، نفت ، مواد شیمیایی و … استفاده می شود. از مزایای پمپ بشکه کش گروز می توان به قابل حمل بودن ، حمل مواد ویسکوز ، نصب و نگهداری آسان و … اشاره کرد. انواع این پمپ ها عبارتند از :

بیشتر بخوانید: کاربرد پمپ بشکه کش

1.سری روتاری صنعتی :

این مدل ها شامل پمپ تخلیه بشکه و لوازم جانبی آن مانند نازل و شیلنگ مربوطه می باشد. از این سری از پمپ تخلیه بشکه گروز جهت انتقال انواع گازوئیل ، روغن ، دیزل و … استفاده می شود.

این سری تا 38 لیتر بر دقیقه دبی دارد و جهت آب بندی از سیل گرافیتی مرغوب استفاده می کند که برای شرایط آب و هوایی نامناسب بسیار مفید است و نباید با آن سیالات مبتنی با آب را انتقال داد.

از کاربردی و رایج ترین مدل های تخلیه بشکه روتاری گروز می توان به پمپ تخلیه بشکه سری GNB با دو مدل GNB-20  و GNB-25 اشاره کرد. قطعات در تماس با سیال در این سری استیل، چدن، NBR یا واتیون هستند و برای روغن روانکاری تا SAE90 مناسبند.
همچنین بهترین گزینه برای انتقال دیزل، نفت سفید، روغن موتور و سایز سیالات غیر ساینده هستند.

2.سری Rotary Booster Pump :

 در این سری با هر بار چرخش دسته پروانه 3 مرتبه چرخش دارد. این سری جهت فعالیت هایی که در هر بار ، حجمی از سوخت را نیاز دارند مناسب است.

متریال آن آلومینیوم ، روی ، فولاد ، PVC می باشد و برای انتقال انواع روغن ، بنزین و نفت سفید مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل نباید برای انواع اسید ها و حلال ها و مواد خورنده استفاده کرد.

شناخته ترین مدل پمپ تخلیه گروز در این سری مدل Groz RB-3 است.

3.سری پلاستیکی : 

از این مدل جهت انتقال موادی استفاده می شود که با چدن و استیل سازگار نیستند. برای مثال با این پمپ می توان انواع اسیدها ، مواد شیمیایی ، سیالات مبتنی بر آب ، ضد یخ ، مواد پاک کننده ، اوره ، بنزن ، گلیسیرین و … را جابه جا کرد.

این سری مدل های مختلفی دارد که بسته به نوع آن ، متریال آن نیز متفاوت است. پمپ تخلیه بشکه دستی GROZ پلاستیکی از PP ، SS ، آلومینیوم و … ساخته شده است.

پمپ Groz PRP با سیل واتیون جهت آب بندی، در هر 20 دور 5 لیتر خروجی دارد.

4. سری برقی :

 این سری جهت انتقال انواع سوخت و برای استفاده روزانه در فعالیت های صنعتی ، خودرو و … مناسب است. متریال آن از آلومینیوم ، استیل ، چدن ، PP ، PVDF و … می باشد که آبدهی آن تا 58 لیتر بر دقیقه متغیر است.

سیالات قابل انتقال با این سری بنزین ، گازوئیل ، دیزل و … می باشد.

5. سری پنوماتیک:

پمپ بشکه کش GROZ پنوماتیک ، از سری های پرکاربرد این برند است که گزینه‌ی مناسبی جهت انتقال دیزل ، روغن حرارتی ، روغن موتور ، روغن روانکاری و … می باشد.

از متریال های استیل ، چدن و لاستیک وایتون در ساخت آن استفاده می شود. حداکثر قطر خروجی این مدل 1 اینچ بوده و دبی آن به ازای هر 20 سیکل چرخش 5 لیتر می باشد.

بیشتر بخوانید: پمپ تخلیه بشکه لوتز (Lutz)

قیمت پمپ تخلیه بشکه Groz

انتخاب پمپ بشکه کش برای مواد مختلف نیازمند مشخص بودن نوع مواد ، شرایط کاری و بسیاری از شرایط دیگر می باشد. لذا برای برای سفارش و خرید پمپ بشکه کش GROZ همچنین مشاوره فنی رایگان با کارشناسان، دریافت لیست قیمت و کاتالوگ می توانید با شماره تلفن شرکت آتور صنعت 32004-031 تماس حاصل فرمایید.

عنوانقیمت
لیست قیمت پمپ تخلیه بشکه گروزجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه Groz

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ تخلیه بشکه گروز (GROZ)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *