Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پمپ تخلیه بشکه لوتز (Lutz)

پمپ تخلیه بشکه lutz
پمپ تخلیه بشکه لوتز (Lutz)

پمپ تخلیه بشکه لوتز

Lutz Drum Pump Series

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: آلمان
  • حداکثر دبی: 70 لیتر بر دقیقه
  • موارد کاربرد: جهت انتقال مواد مبتنی بر نفت مانند حلال ها ، روغن ، گریس و …

کاتالوگ پمپ تخلیه بشکه لوتز

شرکت Lutz را می توان تخصصی ترین شرکت در حوزه پمپ تخلیه بشکه دانست که به تولید انواع بشکه کش برای مصارف و کاربرد های مختلف پرداخته است. دامنه محصولات شرکت لوتز در حوزه پمپ تخلیه بشکه بسیار گسترده بوده و توانسته است با نیازسنجی ، پاسخگوی هر نیازی در این حوزه باشد.

پمپ های تخلیه بشکه لوتز برای انتقال سیالاتی که در ادامه دسته بندی می کنیم استفاده می شوند :

1.پمپ تخلیه بشکه جهت انتقال مواد شیمیایی :

متریال قطعات پمپ در تماس با سیال در این نوع می بایست در مقابل خوردگی شیمیایی مقاوم باشند. بسته به نوع ماده شیمیایی که می تواند از انواع اسیدها، بازها، حلال ها و … باشد، فرمول شیمیایی و غلظت آن، متریال پمپ تعیین می شود. با استفاده از جداول مقاومت شیمیایی مواد می توان تعیین کرد که در مقابل ماده شیمیایی مورد نظر، متریال پمپ تخلیه بشکه از جمله استنلس استیل، پلی پیروپیلن، PVDF و … از چه میزان مقاومت برخوردارند.
با توجه به حساسیت و همچنین ارزشمند بودن محصولات آلمانی لوتز انتخاب نوع پمپ و متریال مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

2.پمپ تخلیه بشکه لوتز برای روغن و گیریس :

یکی دیگر از کاربردهای پمپ تخلیه بشکه Lutz، تخلیه انواع روغن شامل روغن موتور، روغن های صنعتی و گریس برای انتقال از مخازن به ماشین آلات یا تجهیزات است.

3. پمپ تخلیه بشکه جهت انتقال سوخت :

با توجه به اینکه مدل های رایج پمپ تخلیه بشکه لوتز همراه با موتور الکترونیکی هستند، در صورتی که برای تخلیه سوخت استفاده می شوند باید از مدل هایی که استاندارد ATEX دارند (مدل های ضد انفجار) انتخاب شوند.

 

انواع پمپ تخلیه بشکه Lutz عبارتند از :

1.سری B2 Vario PP-SL :

این مدل ها شامل پمپ تخلیه بشکه و لوازم جانبی آن مانند نازل و شیلنگ مربوطه می باشد که برای کارهای آزمایشگاهی و پژوهشی در مقیاس کوچک استفاده می شود.

این سری قابلیت انتقال مواد با ویسکوزیته تا 300 CPM مانند اسید باتری ، محلول آمونیاک ، گلیکول و … را دارد. آبدهی این سری از پمپ بشکه کش لوتز حدود 22 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع آن 7 متر می باشد.

این سری در دو جنس PP و استیل  عرضه می شود که استیل آن برای انتقال مواد مبتنی بر نفت مانند حلال ها و روغن و گریس کاربرد دارد.

2.جهت مواد اسیدی :

 این مدل نیز شامل پمپ و لوازم جانبی آن می باشد که برای انتقال و تخلیه بشکه مواد اسیدی و بازی مانند اسید هیدروکلریک ، اسید باتری ، اسید فسفریک ، اسید کرومیک ، اسید سیتریک ، کلرید سدیم ، محلول آمونیاک ، اسید فرمیک ، اسید استیک و … تا ویسکوزیته 850 CPM استفاده می شود.

این سری از پمپ تخلیه بشکه لوتز در دو مدل پنوماتیکی و برقی عرضه می گردد که در هر دو سری حداکثر آبدهی 22 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع 9.5 متر می باشد.

3. جهت مواد اشتعال زا و مکان های خطرناک :

این سری از پمپ بشکه کش Lutz ضد انفجار بوده و برای تخلیه بشکه و انتقال مواد اشتعال زا مانند استون ، اسید فرمیک ، اتیل استات ، بوتیل استات ، اسید استیک ، تولوئن ، الکل و … تا ویسکوزیته 500 CPM برای مدل برقی و 850 CPM برای مدل پنوماتیکی کاربرد دارد.

این سری در دو مدل پنوماتیکی و برقی به صورت کاملا ضد انفجار (EX) عرضه می گردد که در هر دو سری حداکثر  آبدهی 70 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع 10 متر می باشد.

4.جهت سوخت و روغن :

  این سری می تواند بشکه هایی از موادی مانند دیزل ، نفت ، روغن هیدرولیک ، روغن ماشین آلات ، روغن موتور و … را تا ویسکوزیته 500 CPM برای مدل برقی و 1100 CPM برای مدل پنوماتیکی تخلیه کند. در هر دو سری حداکثر  آبدهی 70 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع 19 متر می باشد.

5.سری B70V :

این سری پمپ تخلیه بشکه لوتز با جنس بدنه استیل جهت مواد خورنده ای که با این متریال واکنش شیمیایی نمی دهند مناسب هستند. جهت آشنایی بیشتر با این سری و اطلاع از مشخصات فنی آن می توانید به کاتالوگ لوتز مراجعه نمایید. سری B70 پمپ لوتز از نوع پمپ اسکرو می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی مدل های پمپ تخلیه بشکه Lutz و همچنین هر یک از قطعات یدکی آنها از جمله موتور برقی، لوله بدنه پمپ، شیلنگ و نازل، قطعات داخلی و سایر قسمت ها بر اساس کد تولید و در متریال مورد نظر قابل سفارش از شرکت آتور صنعت می باشد.

بیشتر بخوانید: پمپ بشکه کش دبم (DEBEM)

قیمت پمپ تخلیه بشکه Lutz

انتخاب پمپ بشکه کش برای مواد مختلف نیازمند مشخص بودن نوع مواد ، شرایط کاری و بسیاری از شرایط دیگر می باشد. لذا برای سفارش و خرید پمپ تخلیه بشکه Lutz همچنین مشاوره فنی رایگان با کارشناسان، دریافت لیست قیمت و کاتالوگ می توانید با شماره تلفن شرکت آتور صنعت 32004-031 تماس حاصل فرمایید.

عنوانقیمت
لیست قیمت پمپ بشکه کش Lutzجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه لوتز

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ تخلیه بشکه لوتز (Lutz)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *