Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

LEO (لئو)

برند لئو - LEO

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

تاریخچه‌ برند لئو

لئو یک برند چینی است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. این کمپانی با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع پمپ، توانسته است جایگاه خود را در عرصه جهانی ثابت کند. کمپانی لئو با بهره‌گیری از دانش روز و پیاده سازی شیوه‌های مدیریتی نوین سطح کیفی تجهیزات خود را ارتقا داده است و امروزه یکی از پرکاربردترین برنده‌ها در زمینه تولید پمپ محسوب می‌شود.
تولیدات این شرکت رنج وسیعی از انواع پمپ‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی و… را در بر می‌گیرد و از لحاظ کیفیت ربیه خوبی را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر کمپانی LEO محصولات خود را به بیش از ۱۲۰ کشور جهان از جمله اروپا، آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی، جنول شرق آسیا،‌ شرق میانه، آفریقا،‌ اقیانوسیه، خاورمیانه و… صادر می‌کند. در ایران محصولات لئو با تنوع بالا و گارانتی معتبر در اختیار مصرف کنندگان این برند قرار می‌گیرد.

محصولات

لئو یکی از پرکاربرد ترین برندها در حوزه صنعتی، خانگی و کشاورزی است و تنوع زیادی از محصولات را‌ متناسب با نیازهای موجود تولید نموده و روانه‌ بازار می‌کند.کاربرد پمپ‌های لئو در ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی، معدن، متالورژی، آتش نشانی، آبیاری کشاورزی، تامین آب و زهکشی، مصارف شهری و… است.
انواع تجهیزات لئو LEO شامل پمپ‌های صنعتی و خانگی می‌شود. پمپ عمودی و افقی طبقاتی، بوستر پمپ، پمپ شناور، کف‌کش، لجن‌کش، پمپ سیرکولاتور خطی و… در دسته پمپ‌های صنعتی و پمپ‌های محیطی، انواع پمپ بشقابی، پمپ خودمکش، پمپ استخری، موتور پمپ و… در دسته پمپ‌های خانگی نیز پمپ‌های خانگی این برند قرار می‌گیرند.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ویژگی ها

    • ساخت کشور: چین
    • جنس بدنه: چدن
    • موارد کاربرد: جهت مصارف خانگی ، آب نماها ، بوستر پمپ ها ، مجتمع های اداری و تجاری ، آبرسانی ویلاها و …

    ویژگی ها

    • ساخت کشور: چین
    • حداکثر ارتفاع: 7 – 33 – 42 – 48 – 57 متر
    • جنس بدنه: pp یا استیل 304 – چدن و استیل – چدن ضد زنگ – پلاستیک – استیل ضدزنگ
    • جنس پروانه: پلاستیک مهندسی PA6 – چدن – آلیاژ چدن سخت با کروم بالا