Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

ALLWEILER (آلویلر)

برند آلویلر - ALLWEILER

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

شرکت آلویلر (ALLWEILER)

شرکت آلویلر اولین شرکتی است که در کشور صنعتی آلمان، تولید پمپ را آغاز کرده است. این شرکت، بیش از ۱۶۰ سال پیش تأسیس شده و امروزه محصولات خود را به قسمت های مختلف دنیا صادر می کند. نقطه قوت این شرکت، ارتقای مستمر کیفیت محصولات با دریافت بازخورد از مشتریان و ارتقای دائم کیفیت محصولات است.
تجربه طولانی مدت به همراه تولید در سطح استانداردهای محصولات آلمانی باعث شده است تا آلویلر به برندی قابل اتکا تبدیل شود. همچنین طراحی فنی این شرکت، کاملا به‌روز بوده و همراه با کنترل کیفیت سخت‌گیرانه، ضریب اطمینان بالای محصولات را تضمین می کند. شرکت آلویلر به صورت مستمر بر روی طراحی و روش‌های تولید، سرمایه‌گذاری کرده و همزمان، دانش و مهارت کارکنان خود را افزایش می دهد.
ساختمان‌های مرکزی شرکت آلویلر در آلمان قرار دارد اما این شرکت در نقاط مختلف جهان نمایندگی دارد.
 

پمپ‌های آلویلر

شرکت آلویلر همانند نخستین روزهای تأسیس خود، فعالیت خود را بر روی تولید انواع مختلف پمپ متمرکز کرده است. مهم‌ترین پمپ‌های آلویلر که در این شرکت، طراحی و تولید می شوند، شامل پمپ‌های گریز از مرکز، ملخی، مارپیچ اسپیندل و مونو به همراه سیستم کامل پمپ است. علاوه بر این موارد، پمپ‌های بهداشتی، پریستالژیک و دنده‌ای نیز از تولیدات این شرکت به شمار می‌آید.
مهم‌ترین زمینه‌های کاری شرکت آلویلر، کشتی‌سازی، تولید توان و کاربردهای خاص صنعتی هستند. در صنایع کشتی‌سازی، پکیج‌های کامل این شرکت برای تمام سایزهای کشتی‌ها تولید می‌شود. همچنین این شرکت جزو شرکای شرکت‌های بزرگ طراح و سازنده نیروگاه‌ها به حساب می‌آيد. در صنایع نفتی، پمپ‌های دو و سه اسپیندل اسکرو برای انتقال نفت خام، روغن دیزل و سایر مشتقات نفتی استفاده می شوند. علاوه بر این موارد، پمپ‌های تولیدی این شرکت در صنایع تصفیه آب، صنایع شیمیایی، مبدل‌های حرارتی، ماشین ابزار، تولید کاغذ، صنایع دارویی و صنایع غذایی استفاده می شوند.

سیال‌های مناسب برای پمپ‌های آلویلر

آب

آب تنها کمی خاصیت خورندگی دارد. البته آب دریا، صنایع تصفیه آب و آب غیرمعدنی استثنا هستند. به همین دلیل می توان از پمپ‌های آلویلر برای انتقال آب، استفاده کرد.

نفت

نفت، شامل طیف گسترده‌ای از سیال‌های مختلف است که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند و پمپ‌های آلویلر با داشتن استانداردهای نفتی، توان پمپاژ این سیال‌ها را نیز دارند.

سیال خنک‌کاری

پمپ‌های آلویلر برای خنک‌کاری دستگاه‌های صنعتی که گرمای زیادی تولید می‌کنند، استفاده می‌شوند. این پمپ‌ها، گرمای تولید شده را از یک نقطه با چگالی گرمای بالا برای خنک شدن به کندانسور یا محل دیگری ارسال می‌کنند. بدیهی است که وظیفه این پمپ‌ها حساس به شمار می‌آید و در صورت نقص در کارکرد پمپ، هزینه زیادی به سیستم تحمیل خواهد شد.

سیال‌های شیمیایی

از دیگر کاربردهای پمپ‌های آلویلر، پمپاژ سیال‌های شیمیایی است. این پمپ‌ها باید توانایی مقاومت در تمام شرایط از جمله سیال‌های اسیدی، فشار و دمای بالا را داشته باشند.

سیالات صنایع تصفیه

این سیال‌ها شامل طیف وسیعی از سیال‌هایی هستند که برای تصفیه به کار برده می‌شوند.

صنایع غذایی و دارویی

در صنایع غذایی و دارویی، سیال‌های بسیار متفاوتی استفاده می‌شوند که هر کدام دارای خواص دینامیکی مانند چگالی و لزجت متفاوتی هستند. پمپ‌هایی که برای انتقال این سیال‌ها استفاده می‌شوند نیز باید دارای عملکردی مختص به هر سیال باشند.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *