Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

گیربکس مکعبی پی جی آر (PGR)

گیربکس مکعبی PGR
گیربکس مکعبی پی جی آر (PGR) سری NRW

گیربکس مکعبی PGR سری NRW

PGR NRW Series

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: ترکیه
  • توان موتور: تا 15 کیلو وات
  • جنس بدنه: آلومینیوم و چدن
  • موارد کاربرد: در انواع جرثقیل های سقفی، آویز  و دروازه ای ، در نوار نقاله یا کانوایرها ، در بالابرهایی برای انتقال افراد و ابزار و مصالح در پروژه های ساختمانی  و …
کاتالوگ گیربکس مکعبی پی جی آر سری NRW

گیربکس مکعبی PGR سری NRW از پرکاربرد ترین گیربکس ها در صنایع مختلف می باشد که دارای چهار مدل شامل PRV ، PMRV ،  PPC+PMRV، PMRV + PMRV می باشد. بدنه آن از چدن و آلومینیوم و همچنین چرخدنده آن از برنج ساخته شده است.

گیربکس مکعبی PGR با حداکثر گشتاور 3300 نیوتون متر و با توان هایی از 0.06 تا 15 کیلو وات عرضه می گردد. همچنین اندازه شافت خروجی در آن 9 تا 38 میلیمتر است و نسبت تبدیل بین 5 تا 5000 می باشد.این گیربکس ها با استفاده از بروز ترین تجهیزات و بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت تولید می گردند.

از نکات مثبت گیربکس مکعبی  پی جی آر سری NRW می توان به امکان نصب در هشت حالت مختلف ، عدم برگشت پذیری ، مقاوم در برابر لرزش و دارای استحکام بالا و … اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این گیربکس ها، امکان راه اندازی نرم و آرام در شروع کار  و همچنین امکان کار در شرایط سخت کاری می باشد.

این گیربکس ها در انواع جرثقیل های سقفی، آویز  و دروازه ای ، در نوار نقاله یا کانوایرها ، در بالابرهایی برای انتقال افراد و ابزار و مصالح در پروژه های ساختمانی ، صنایع نساجی در دستگاه هایی مانند میکسر، اکسترودر، ماشین های شست و شو و رنگرزی ، صنایع غذایی در میکسرها، پودرسازی، انتقال، تهویه مطبوع، بسته بندی و انواع پرکن ، در معادن ، در صنایع شیمیایی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: گیربکس مکعبی SITI

مشخصات فنی
حداکثر گشتاور3300 نیوتون متر
نسبت تبدیل دور 5 تا 5000
توان موتورتا 15 کیلووات
شافت خروجی9 تا 38 میلیمتر
جنس دندهبرنج
جنس بدنه آلومینیوم و چدن

قیمت گیربکس مکعبی PGR

شرکت آتور صنعت توانسته به پشتوانه سابقه چندین ساله خود در صنعت ایران به یکی از بزرگترین تامین کنندگان گیربکس های صنعتی و موتور گیربکس در سطح کشور تبدیل شود. برای دریافت لیست قیمت، مشاوره رایگان تخصصی قبل از خرید، اطلاع از مشخصات فنی و خرید گیربکس مکعبی PGR می توانید با شماره تلفن 32004-031 تماس حاصل فرمایید.

عنوانقیمت
 قیمت گیربکس مکعبی پی جی آرجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه PGR

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیربکس مکعبی پی جی آر (PGR)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *