Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

Antech (آنتک)

برند آنتک - Antech

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

نگاهی کوتاه به تاریخچه برند آنتک

شرکت آنتک فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ در شهر آنتالیا واقع در کشور ترکیه آغاز نمود. این کمپانی ابتدا کار خود را با انجام تعمیرات پمپ‌های تزریق کلر تحت نام آنتالیا الکتریک شروع کرد و پس از آن با به‌کارگیری تجربیات و اطلاعات کارشناسان خود، به پیاده‌سازی ایده‌ها و طراحی محصولات جدید پرداخت. در حال حاضر شرکت آنتک توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پمپ‌های تزریق در ترکیه و منطقه تثبیت کند. تجهیزات این برند به طور گسترده از طریق نمایندگی‌های فروش آن در سراسر جهان توزیع می‌شوند.

پمپ های برند آنتک

محصولات آنتک در کارخانه‌ای به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات شامل کنترل‌کننده‌ها و فرستنده‌های الکترونیکی، پمپ‌های تزریق، سیستم‌های ضدعفونی، لامپ‌های استخری، پانل‌های اطلاعاتی و سیستم‌های اتوماسیون است.
تمامی تجهیزاتی که در بالا نامبرده شد، بطور گسترده در استخرهای شنا، فرایندهای صنعتی، سیستم‌های تأمین آب آشامیدنی، سیستم‌های فاضلاب، تصفیه‌خانه‌ها، دیگ‌های بخار، برج‌های خنک‌کننده، صنایع مواد غذایی و آشامیدنی، واحدهای خشک‌شویی و ظرف‌شویی صنعتی و انتقال سموم و کودهای شیمیایی در صنایع کشاورزی استفاده می‌شوند.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *