صفحه اصلی

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پمپ دیافراگمی ران (RAN)

پمپ دیافراگمی ran
پمپ دیافراگمی ران (Ran)

پمپ دیافراگمی ران

RAN Diaphragm Series

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: ترکیه
  • حداکثر فشار: 8 بار
  • جنس بدنه: استیل ، آلومینیوم , PVDF , PP
  • موارد کاربرد: جهت انتقال انواع حلال ، گریس ، رزین ، چسب ، رنگ ، مواد سمی ، اسید ، سس ، مربا ، رب ، شکلات ، نفت ، بنزین و …

کاتالوگ پمپ دیافراگمی RAN

پمپ دیافراگمی RAN از دسته پمپ های جابه جایی مثبت می باشد که برای انتقال مواد مختلفی استفاده می شود. این پمپ در سایز های 1/4 ، 1/2 ، 1 ، 1 و 1/2 ، 2 و 3 اینچ تحت مدل های G , F , E , D , B , A و به صورت پنوماتیک تولید می شود. پمپ دیافراگمی ران در مدل های ذکر شده ، با جنس های مختلف PP , PVDF ، استیل و آلومینیوم طبق مشخصات زیر عرضه می شود :

سری A:

این سری دارای قطر خروجی 1/4 اینچ می باشد که 7 بار فشار و 18 لیتر بر دقیقه آبدهی دارد. سری A پمپ دیافراگمی RAN در دو مدل با بدنه های PP و PVDF تولید می شود که مدل PP آن با کد A8-PX و مدل PVDF با کد A8-PVX نام گذاری شده است. این سری توانایی پمپاژ سیالات تا دمای 70 درجه سلسیوس را دارا می باشد.

سری D:

خروجی پمپ در این سری 1 اینچ است که در حدود 7 بار فشار ایجاد می کند. آبدهی این سری 150 لیتر بر دقیقه می باشد و در چهار مدل آلومینیومی ، استیل ، PP و PVDF تولید می گردد. این مدل در حدود 5 متر مکش دارد و تا 70 درجه سانتیگراد سیالات را انتقال می دهد.

سری E:

سری E در چهار مدل آلومینیومی ، استیل ، PP و PVDF با سایز 1 و 1/2 اینچ تولید می گردد. ماکسیمم فشار در سری E حدود 8 بار و حداکثر آبدهی 370 لیتر بر دقیقه می باشد. پمپ دیافراگمی ران سری E مکش 5.2 متری دارد و تا دمای 70 درجه سانتیگراد سیالات را پمپاژ می کند.

سری F:

خروجی پمپ در این سری 2 اینچ است که در حدود 8 بار فشار ایجاد می کند. آبدهی این سری 550 لیتر بر دقیقه می باشد و در چهار مدل آلومینیومی ، استیل ، PP و PVDF تولید می گردد. این مدل در حدود 6.2 متر مکش دارد و تا 70 درجه سانتیگراد سیالات را انتقال می دهد.

سری G:

بزرگترین سایز پمپ دیافراگمی RAN سه اینچ می باشد که 8 بار فشار و 907 لیتر بر دقیقه آبدهی دارد. این سری در سه مدل آلومینیومی ، PP و PVDF تولید می شود که با مکش 6.3 متری تا 70 درجه سانتیگراد سیالات را پمپاژ می کند.

بیشتر بخوانید: پمپ دیافراگمی RV

مشخصات فنی
حداکثر فشار کاری8 بار
حداکثر آبدهی907 لیتر بر دقیقه
حداکثر مکش6.3 متر
حداکثر دما70 درجه سانتیگراد
قطر ورود1/4 تا 3 اینچ
قطر خروج1/4 تا 3 اینچ
جنس بدنهآلومینیوم ، استیل ، PP و PVDF
حداکثر اندازه ذرات معلق قابل انتقال9.5 میلیمتر

قیمت پمپ دیافراگمی RAN

شرکت آتور صنعت در صدد است تا انواع پمپ دیافراگمی ران را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه کند. باتوجه به نوسانات ارز جهت استعلام قیمت خرید پمپ دیافراگمی RAN و دریافت کاتالوگ لطفا با واحد فروش (32004-031) تماس حاصل فرمایید. 

عنوانقیمت
قیمت پمپ دیافراگمی رانجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه RAN

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ دیافراگمی ران (RAN)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *