Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پمپ لجن کش اسپیکو (Spico)

پمپ لجن کش اسپیکو
پمپ لجن کش اسپیکو (Spico)

پمپ لجن کش اسپیکو

Spico Sewage Series

ویژگی ها:

  • ساخت کشور: ایران
  • حداکثر ارتفاع: 25 متر
  • جنس بدنه: چدن ، آلومینیوم
  • جنس پروانه: چدن
  • موارد کاربرد: جهت انتقال انواع فاضلاب های صنعتی و خانگی ، لجن ، سیالات همراه با ذرات و … 
کاتالوگ پمپ لجن کش Spico

پمپ لجن کش اسپیکو از سری پمپ های مستغرق می باشد که برای انتقال سیالاتی که دارای ذرات جامد مانند لجن هستند کاربرد دارد که با بهره گیری از استاندارد های بین المللی EN-ISO 60335-1 , EN-ISO 60335-41 و EN-ISO 9906 پمپ هایی در مدل های مختلف تولید می کند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

1.لجن کش اسپیکو مدل P12 : دهانه خروجی این سری 2 اینچ بوده و توانایی پمپاژ لجن های غلیظ تا ارتفاع 12 متر را دارا می باشد. این سری با پروانه مخصوص و منحصر بفرد جریان مخلوطی برای انتقال سیالات حاوی مواد ساینده و ذرات جامد تا قطر 15 میلیمتر را دارد. این مدل الکتروموتوری با قدرت 2 اسب دارد و جریان برق مصرفی برای مدل تکفاز 8.5 آمپر و برای مدل سه فاز 2.5 آمپر می باشد.

2. پمپ لجن کش اسپیکو مدل C : این سری شامل مدل هایی با دهانه های خروجی 2 اینچ (C10) و 3 اینچ (C12) می باشد که توانایی انتقال لجن های الیاف دار و رشته دار را دارد. حداکثر ارتفاع در مدل 2 اینچ 10 متر و در مدل 3 اینچ ، 12 متر است که مدل 2 اینچی 10 آمپر جریان در مدل تکفاز ، 4 آمپر در مدل سه فاز و مدل سه اینچی 7 آمپر مصرف می کند و در صنایع چوبی و کاغذ سازی استفاده می شود.

3. لجن کش SPICO مدل SI : این سری در دو مدل تکفاز و سه فاز و با دهانه خروجی 2 اینچ تا ارتفاع 25 متر برای انتقال آب های گل آلود و لجن های رقیق تولید می گردد. این پمپ الکتروموتوری با قدرت 2 کیلووات برای مدل تکفاز و 1.75 کیلووات برای مدل سه فاز دارد که حداکثر جریان برق مصرفی به ترتیب برابر 9.4 و 3.4 برای آن ها می باشد.

4. پمپ لجن کش اسپیکو مدل I15 : این سری برای انتقال لجن های معمولی و موادی که زبری متوسطی دارند و برای انتقال سیالات با ذرات جامد و ساینده تا 25 میلیمتر استفاده می شود. مدل I15 دهانه خروجی 3 اینچی دارد و تا ارتفاع 15 متر پمپاژ می کند. حداکثر آمپر مصرفی در این سری 11 آمپر در مدل تکفاز و 3.5 آمپر در مدل سه فاز می باشد.

به طور کلی از پمپ لجن کش اسپیکو جهت انتقال انواع فاضلاب های خانگی و صنعتی ، دوغاب ، دفع و انتقال آبهای زائد و فاسد صنعتی  و تصفیه خانه ها ، انتقال کودهای شیمیایی ،‌ مواد زائد سنگبری ها ، انتقال مایعات با آلودگی زیـاد و حـاوی ذرات ساینـده و … استفاده می شود.

 

از ویژگی های آن می توان به کیفیت بالای ساخت ، راندمان بالا استفاده از رنگ اپوکسی مخصوص برای مقاومت بیشتر ، استفاده از بهترین قطعات ، داشتن گارانتی و … اشاره کرد.

مشخصات فنی
حداکثر ارتفاع25 متر
حداکثر دبی1300 لیتر بر دقیقه
قطر خروجیاز 2 تا 3 اینچ
جنس بدنهچدن ، آلومینیوم
جنس پروانهچدن

قیمت پمپ لجن کش اسپیکو

با توجه به این که لجن کش اسپیکو در توان های مختلفی در بازار وجو دارد بهترین روش انتخاب، دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان شرکت آتور صنعت می باشد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت لیست قیمت، مشاوره و خرید پمپ لجن کش اسپیکو با شماره تلفن 32004-031 تماس حاصل فرمایید.

عنوانقیمت
 قیمت پمپ لجن کش اسپیکو سری Cجهت اطلاع از قیمت با شماره 32004-031 تماس بگیرید.
لیست قیمت لجن کش SPICO سری SI

از کارشناسان فروش بپرسید

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وب سایت آتور صنعت لطفا تمامی گزینه ها را پر نمایید.
سوال شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش آتور صنعت جواب داده خواهد شد.
مشاوره رایگان

مدل های دیگر

تاریخچه اسپیکو

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ لجن کش اسپیکو (Spico)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *