Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

GRACO (گراکو)

برند GRACO

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

گراکو زیر ذره‌بین برندینگ

کمپانی گراکو در سال ۱۹۲۶ توسط برادران راسل و ریل گری در آمریکا آغاز به کار نمود. این شرکت در حال حاضر از پیش‌گامان در زمینه تولید انواع پمپ بوده و با به‌کارگیری بیش از ۳۰۰۰ نیرو محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند. کمپانی گراکو در طول چندین دهه فعالیت حرفه‌ای خود موفق به کسب گواهینامه‌های معتبر جهانی شده است و به دلیل کیفیت بالا محصولات توانسته خود را به‌عنوان برندی برتر در زمینه تولید تجهیزات مکانیکی ثابت کند.

محصولات گراکو

برند گراکو با رنج وسیعی از تولیدات، زمینه‌های مختلفی از انواع کاربری را پوشش می‌دهد. کیفیت بالای محصولات این کمپانی، آن را به رقیب جدی برای سایر تولیدکنندگان تبدیل کرده است. پمپ‌های دیافراگمی گراکو پرکاربردترین محصول این برند در بازار ایران هستند که با نام تجاری هاسکی نیز شناخته می‌شوند.
محصولات گراکو امروزه شامل انواع پمپ دیافراگمی، گریس‌پمپ‌های پنوماتیک و تجهیزات بادی است که باهدف کسب بالاترین میزان کیفیت در بازارهای جهانی محصولات انتقال سیال خود را عرضه می‌کند. علاوه بر کیفیت، ‌تمرکز این برند بر نوآوری، منجر به تولید محصولاتی با ویژگی‌های پیشرفته، ‌طراحی منحصربه‌فرد و کارایی بالا شده است.
تجهیزات گراکو به‌صورت گسترده در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، دارویی، آرایش و بهداشتی برای سیستم‌های روانکاری، سندبلاست، ‌تخلیه مخازن و بشکه‌ و انتقال مایعات خورنده و ساینده و… استفاده می‌شوند. علاوه بر مصارف صنعتی، تولیدات گراکو در پروژه‌های عمرانی، واحدهای خدماتی ماشین‌آلات و مصارف خانگی بکار می‌روند.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *