Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

SEW

برند اس ای دبلیو - SEW

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

SEW را بهتر بشناسیم

کریستین پر، باهدف تولید انواع اینورتر، سروو درایو و گیربکس، شرکت SEW را در ۱۳ ژوئن سال۱۹۳۱، ‌در شهر بروخزال آلمان تأسیس نمود. SEW با ارائه بهترین فناوری درایو و تولید موتورها و تجهیزات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه توانست حیطه فعالیت خود را جهانی نموده و با به‌کارگیری بیش از 15000 نیرو به ارائة خدمات بپردازد.
شرکت SEW با یک دیدگاه کارآفرینی و بازاریابی جدید، راه خود را به مجامع بین‌المللی باز کرد و پس از مدت کوتاهی فعالیت خود را در قاره آمریکا آغاز کرد. در نهایت این کمپانی پس از یک بازسازی و بازنگری گسترده، تجهیزات و محصولات خود را ارتقا داد و پس از آن به یک مرکز کنترل جهانی برای تمام کارهای تحقیق و توسعه در زمینه کاری خود تبدیل شد.
بااین‌وجود که بیش از ۹۰ سال از تأسیس برند SEW می‌گذرد، اما مدیریت و شیوة نگرش مؤسسان آن به‌گونه‌ای بوده است که همواره با اشتیاق و اهدافی مطابق با نیاز روز بازار، تحرک خود را در صنعت حفظ کرده‌اند و در تمام این سال‌ها بخش تولید SEW با به‌کارگیری مهندسین قابل‌اعتماد و ماهر و تأکید بر نوآوری، سخت‌کوشی و فداکاری، شاهد رشد مستمر در تولید تجهیزات و بهبود کیفیت خدماتی شده است که توسط این کمپانی به مخاطبین و مشتریان ارائه می‌شود.

 

محصولات SEW

گستردگی و تنوع محصولات SEW، باعث شده است که در بتوان از آن‌ها در سطوح مختلف و صنایعی اعم از پتروشیمی‌ها، صنعت نفت، فولاد، سیمان و… بهره برد. به‌گونه‌ای که تجهیزات SEW، سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
شرکت SEW یک کمپانی بزرگ و قدیمی است که تمرکز آن بر تولید گیربکس‌های صنعتی بوده و پس از آن با گسترش لاین محصولات خود، توانست در تولید انواع اینورتر و ابزاردقیق نیز موفق عمل کند. کیفیت بالا و تلاش کارشناسان فنی این برند در تولید و طراحی تجهیزات، آن چه SEW ارائه می‌کند را به یک محصول پرکاربرد تبدیل کرده است.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ویژگی ها

    • ساخت کشور: آلمان
    • توان موتور: 0.12 تا 200 کیلووات
    • جنس بدنه: چدن
    • موارد کاربرد: نوار نقاله ها ، جرثقیل های سقفی ، اکسترودرها ، آسیاب سیمان ، نورد فولاد ، میکسرها ، سیستم های فاضلاب ، صنایع دریایی ، صنایع نیروگاهی و …

    ویژگی ها

    • ساخت کشور: آلمان
    • توان موتور: 0.12 – 90 کیلووات
    • جنس بدنه: چدن به غیر از مدل های R27 , R17 , R07 (آلومینیوم)
    • موارد کاربرد: بالابرها ، همزن ها ، وینچ ها و کوره ها ، رولینگ فولاد ، نوار نقاله ها ، صنایع کاشی و سرامیک و …