صفحه اصلی

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

YAMADA (یامادا)

برند یامادا - YAMADA

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

یامادا (Yamada)

شرکت یامادا در سال 1905 با تولید تجهیزات صنعتی آغاز به کار کرده است و تا به امروز به تولید سایر تجهیزات مانند دستگاه‌های مدیریت سیال‌ها می‌پردازد. از مهم‌ترین زمینه‌هایی که صنایع یامادا در تمام جهان با آن شناخته می‌شود،‌ دستگاه‌های پنوماتیکی هستند. بزرگترین مزیت یامادا از دیدگاه خود شرکت، محصولات نوآورانه، کیفیت برتر و اعتماد پذیری بسیار بالای محصولات آن است.
 

محل شرکت یامادا

بخش اصلی شرکت یامادا در توکیوی ژاپن قرار گرفته است و کارخانه‌های ساخت این شرکت در سراسر ژاپن یافت می‌شوند. همچنین بخش‌های مربوط به ماهواره‌ها در ایلینویز آمریکا مستقر شده‌اند. نمایندگی اصلی برای ارائه خدمات به اروپا، آفریقا و خاورمیانه، هلند و برای چین، شانگهای است. همچنین بیش از ۴۰۰ نمایندگی معتبر یامادا در سراسر جهان وجود دارند.

محصولات یامادا

تخصصی‌ترین محصولات تولید شده توسط یامادا، قطعات سیستم انتقال قدرت شامل پمپ‌های روغن، پمپ‌های آب، سیستم‌های کنترل هیدرولیکی برای انتقال توان و سیستم‌های فرمان هستند. همچنین اصلی‌ترین محصولات یامادا مربوط به صنایع خودروسازی است. این شرکت، انواع پمپ‌ها، سیستم‌های فرمان خودرو، شفت‌های واسط و سایر قطعات این زمینه را تولید می‌کند. محصولات خودرویی یامادا با بالاترین فناوری و کیفیت تولید شده و به مشتری عرضه می‌شوند.
یامادا علاوه بر خودرو،‌ برای موتورسیکلت‌ها نیز قطعات مختلفی تولید می‌کند. قطعات موتورسیکلت یامادا برای دستگاه‌های کوچک و بزرگ و در ابعاد مختلف تولید و عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های قطعات موتورسیکلت ساخته‌ شده توسط یامادا، وزن پایین و دوستدار محیط‌زیست بودن آن‌ها است.
همچنین پمپ‌های یامادا برای صنایع ساخت انواع ماشین‌ها نیز تولید و عرضه می‌شوند. از دیگر محصولاتی که یامادا تولید می‌کند، دبی‌سنج‌های سیال‌ها هستند. یامادا دبی‌سنج‌هایی با اعتمادپذیری بالا را که طی سالیان متوالی در صنایع مختلف استفاده شده و کیفیت آن‌ها افزایش یافته است، عرضه می‌کند.

پمپ‌های یامادا

پمپ دیافراگمی یامادا

پمپ‌های دیافراگمی یامادا برای سیال‌های حساس به تنش برشی طراحی شده‌اند تا حداقل تماس بین پمپ و سیال وجود داشته باشد. همچنین این پمپ‌ها برای هوای فشرده نیز استفاده می‌شوند و بنابراین در مقابل انفجار، ایمن هستند. پمپ‌های ذکر شده تحت شرایط خاصی قابلیت کار کردن به صورت غوطه‌ور در آب را دارند. به دلیل عدم استفاده از قطعات متحرکی مانند دنده، روتور و پیستون، بازده پمپ‌های دیافراگمی یامادا در طول زمان، افت محسوسی نخواهند داشت. پمپ‌های دیافراگمی این شرکت می‌توانند سیال‌هایی با ذرات بزرگ جامد را پمپاژ کرده و نیازی به هواگیری برای شروع به کار ندارند.

محصولات یامادا

یامادا تولیدکننده پمپ‌های مخصوص مانند پمپ‌های پودر نیز می‌باشد. همچنین پمپ‌های با استانداردهای بهداشتی که برای صنایع غذایی، صنایع دارویی و کاربردهای مشابه استفاده می‌شوند، جزو تولیدات این شرکت است. از بین پمپ‌های مخصوص تولید شده یامادا می‌توان به پمپ‌های تفلون نیز اشاره کرد. پمپ‌های یامادا برای فشارها و دبی‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا برای تمام کاربردها بتوان پمپ مناسب را انتخاب کرد. همچنین در صورت انسداد خطوط لوله، طراحی پمپ‌ها به گونه‌ای انجام شده است تا آسیبی به اجزای مختلف پمپ یا سایر سیستم‌ها وارد نشود.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ویژگی ها

    • ساخت کشور: ژاپن
    • حداکثر فشار: 7 بار
    • جنس بدنه: آلومینیوم – استیل – پلی پروپیلن – استال – PVDF – چدن