Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دسته بندی محصولات آتور صنعت
دسته بندی محصولات آتور صنعت

Ebara (ابارا)

برند ابارا - Ebara

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمائید

ابارا را بهتر بشناسیم

ابارا فعالیت خود را در کشور ژاپن و از سال ۱۹۱۲ آغاز نمود. کار این برند با راه‌اندازی دفتر ماشین‌های اینوکوچی شروع شد و پس از آن به جهت گسترش محصولات خود و تولید پمپ‌های گریزازمرکز، شرکت ابارا گسترش پیدا کرد. در حال حاضر، ‌ابارا با درنظرگرفتن اصولی مهمی مانند لزوم داشتن نوآوری و یا حفظ کیفیت، توانسته است موقعیت خود را به‌عنوان یکی از پیش‌گامان صنعت طراحی و تولید انواع پمپ حفظ کند. این شرکت با بیش از ۵۰۰ نیرو در ۱۷ کشور دنیا از جمله برزیل، ایتالیا، تایوان و چین نمایندگانی دارد و در حال فعالیت است.
اهداف اصلی شرکت ابارا از همان بدو تأسیس، شامل استفاده بهینه از منابع، حفاظت از ذخایر طبیعی و تلاش برای بهبود و ارتقا رابطه میان انسان و طبیعت بوده است. این برند با وجود ارائه دامنه وسیعی از محصولات، برای حفظ کیفیت آن‌ها، پایین آوردن میزان مصرف برق تجهیزات و همچنین تولید کالاهای دوستدار طبیعت، همواره تلاش کرده است.
 

محصولات ابارا

ابارا محصولات بسیار متنوعی را به بازار جهانی و در عرصه بین‌المللی عرضه می‌کند و تجهیزات تولید شده این برند به طور گسترده در مصارف خانگی و صنعتی بکار می‌روند. محدوده تولیدات ابارا پمپ‌های سانتریفیوژ، سیرکوله، شناور، کفکش، لجن‌کش و… را در بر می‌گیرند و کارشناسان آن همواره برای طراحی و تولید هر یک از پمپ‌ها باتوجه‌به نیاز مشتریان و بخش‌های مختلف صنایع اقدام کرده‌اند.
کمپانی ابارا با تولیدات خود توانسته است رنج وسیعی از کاربری‌ها و صنایع را پوشش دهد. پمپ‌های این برند در نیروگاه‌های برق، تأسیسات نفت و گاز، سیستم‌های تهویه تونل، سیستم‌های، ساختمان‌سازی و مصارف عمرانی، صنایع غذایی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظرات مشتریان

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ویژگی ها

    • ساخت کشور: ژاپن
    • جنس بدنه: چدن
    • موارد کاربرد: جهت آبرسانی مجتمع های اداری و تجاری ، آبرسانی ویلاها ، مصارف آبیاری کوچک ، فواره ها ، آب نماها و …