Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
آتور صنعت » مقالات » بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی در بازار چیست؟

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی در بازار چیست؟

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی
هنگام خرید یک پمپ آب خانگی، به دلیل تنوع بسیار زیاد در برندها و انواع پمپ، با گزینه‌های متعددی مواجه هستیم. در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده پمپ آب خانگی، کمپانی‌های ایتالیایی از محبوبیت قابل‌توجهی بین مصرف‌کنندگان برخوردار هستند؛ بنابراین، به‌منظور راهنمایی شما مخاطب عزیز جهت داشتن یک انتخاب صحیح از بین برندهای مطرح، سعی کرده‌ایم به مقایسه مشخصات فنی سری‌های مختلف پمپ آب خانگی ایتالیایی و بررسی آن‌ها از منظر خدمات پس از فروش و گارانتی، مشخصات فیزیکی و ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها بپردازیم.
جدول موضوعات

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی در بازار چیست؟

انتخاب یک پمپ آب خانگی مرغوب از بین برندهای موجود در بازار دغدغه‌ای همیشگی برای مصرف ‌کنندگان بوده است. با این ‌وجود که در میان تمامی این برندها، شرکت‌های تولید کننده پمپ‌ آب خانگی ایتالیایی به علت کیفیت بالا و میزان کارایی از محبوبیت خاصی برخوردارند، اما به دلیل تنوع بسیار زیاد، همیشه این سوال که بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی در بازار چیست؟ توسط مصرف‌ کنندگان مطرح می‌ شود. پاسخ‌گویی به این سوال تنها در قید و بند برندینگ و سابقه شرکت تولید کننده نیست. بلکه برای انتخاب یک برند پمپ آب خوب، خریدار باید با توجه ‌به نیاز خود، مشخصات فنی مد نظر، نوع و حجم سیالی که قرار است به ‌وسیله پمپ منتقل شود، خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی کالایی که تصمیم به خرید آن دارد، اقدام کند. از همین رو در ادامه متن به بررسی تمام مواردی پرداخته شده است که می‌تواند بر انتخاب بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی متناسب با نیاز هر شخص تاثیر بگذارد.

عکس انواع پمپ آب خانگی ایتالیایی
عکس انواع پمپ آب خانگی ایتالیایی

آشنایی با برترین برندهای ایتالیایی تولید کننده پمپ آب خانگی:

پمپ آب خانگی پنتاکس (Pentax)

شرکت پنتاکس ایتالیا در سال ۱۹۹۰ باهدف تولید تجهیزات باکیفیت و متناسب با نیاز مصرف‌ کنندگان خود، کارش را شروع کرد. اکنون با گذشت بیش از ۳۰ سال از تاسیس این برند، پنتاکس توانسته سهم بزرگی از بازار رقابتی تجهیزات مکانیکی را به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت طیف گسترده‌ای از کاربری‌ها مانند مصارف کشاورزی، صنعتی سبک، ساختمانی و خانگی را در بر می‌گیرند.

به ‌منظور اطلاع دقیق‌تر از مشخصات پمپ‌های آب خانگی پدرولا و انواع آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

پمپ آب خانگی پنتاکس

پمپ آب خانگی پدرولا (Pedrollo)

پدورلا از سال ۱۹۷۴ به ‌منظور تولید پمپ‌های آب برای انواع کاربردهای کشاورزی،‌ خانگی و صنعتی کار خود را شروع کرد. این برند نوآوری، کیفیت و قابلیت اطمینان را هدف تولیدات خود قرارداد و اکنون با بیش از نیم ‌قرن تجربه می‌تواند کیفیت بالا را در مراحل طراحی و تولید کالاهای خود تضمین کند.

لینک زیر دسترسی شما را به صفحه‌ پمپ‌های آب خانگی پدرولا جهت کسب اطلاعات بیشتر، فراهم می‌کند. 

پمپ آب خانگی پدرولا

پمپ آب خانگی سیستما (Sistema)

سیستما با بیش از ۳۰ سال تجربه به ‌عنوان یکی از برترین و بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ، امروزه محصولات و خدمات فنی و مهندسی خود را به بیش‌تر از ۱۰۰ کشور صادر می‌کند. کارخانه‌ی بزرگ سیستما واقع در ویادانا ایتالیا، با وسعت زیاد دارای فازهای متعددی است که با تمرکز بر نیاز مصرف‌ کنندگان، امکان تولید پمپ‌های متنوع با ظرفیت‌های متفاوت در تعداد بالا را برای متخصصین این شرکت فراهم کرده است.

سیستما از بدو تاسیس تا کنون در حال ‌توسعه و گسترش طیف محصولات این برند بوده تا بتواند تمام نیازهای مشتریان خود را پوشش دهد. تجهیزات سیستم شامل پمپ‌های سطحی، پمپ‌ها و موتورهای شناور‌، انواع لجن‌کش‌ها، کف‌کش‌ها، پمپ‌های سانتریفیوژ و پمپ‌های خانگی است که اکثر کاربردهای صنعتی، عمرانی، کشاورزی و خانگی را پوشش می‌دهد.

مشخصات پمپ‌های آب خانگی تولیدی برند سیستما در ادامه به ‌صورت جداولی برای مقایسه برندهای مختلف آورده شده است.

از جمله کشورهای دریافت‌کننده خدمات و پمپ‌های سیستما، ایران است. آتور صنعت به‌ عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی این برند در کل کشور و نمایندگی انحصاری سیستما در استان اصفهان، با مرکز سرویس ‌دهی و تعمیرات تخصصی، آماده ارائه خدمات به مصرف‌ کنندگان پمپ‌های سیستما است.

پمپ آب خانگی ابارا (Ebara)

ابارا ابتدا تحت عنوان EBARA Italia در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و حدود ۱۰ سال بعد فعالیت خود را با نام تجاری EBARA Pumps Europe نه ‌تنها در ایتالیا بلکه در سرتاسر اروپا ادامه داد و هم اکنون محصولات خود را به بیش از ۱۰۰ کشور ارائه می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی این برند شبکه‌ گسترده شعب آن و سبد کالایی متنوع محصولات است. ابارا از مراکز برتر تولید پمپ‌های الکتریکی فولاد ضد زنگ به‌حساب می‌آید و در بخش‌های زهکشی، فاضلاب، صنعت، تامین آب، ساخت ‌و سازهای عمرانی و مصارف خانگی فعالیت می‌کند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه ‌با پمپ‌های خانگی ابارا، به لینک زیر مراجعه کنید:

پمپ آب خانگی ابارا

پمپ آب خانگی لوارا (Lowara)

لوارا یک بزند ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۶ زیر نظر شرکت Xylem فعالیت خود را آغاز کرد.

Xylem یک شرکت پیشرو در فناوری‌های مربوط به آب و سیالات است که با ایجاد راه‌ حل‌ های نوآورانه و هوشمند برای رفع نیازهای آب، فاضلاب و انرژی جهان تلاش می‌کند.

این شرکت باهدف جمع ‌آوری و توزیع آب و همچنین استفاده مجدد و بازگشت آب به طبیعت همواره برای تولید پمپ‌های بسیار کارآمد با مصارف صنعتی، کشاورزی، ساختمانی، خانگی و ارائه راه‌ حل ‌های کاربردی به ‌منظور کاهش مصرف انرژی و ارتقا سطح پایداری محصولات خود تلاش کرده است.

پمپ آب خانگی داب (DAB)

شرکت داب با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه انتقال، جا ‌به ‌جایی و مدیریت آب توانسته است خود را در بازار رقابتی تامین و تولید تجهیزات مکانیکی به‌عنوان برندی با قابلیت اطمینان و کارایی معرفی کند. از دستاوردهای این برند ارائه راه ‌حل‌ های فناورانه‌ای است که به بهینه‌سازی مصرف انرژی در خدمات ساختمان‌های مسکونی، تجاری، مصارف کشاورزی و کاربردهای آبیاری کمک می‌کند.

مشخصات پمپ‌های آب خانگی داب در ادامه برای مقایسه با دیگر پمپ‌های ایتالیایی آورده شده است و جهت اطلاع دقیق‌تر از مشخصات پمپ‌ها می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

پمپ آب خانگی داب

پمپ آب خانگی سائر (Saer)

سائر در سال 1951 در ایتالیا توسط کارلو فاولا تأسیس شد و این شرکت هنوز هم تمام محصولات خود را در همان مکان تولید می‌کند. فولا از اشتیاق خود به مهندسی برای ایجاد شرکتی برای تولید پمپ‌های باکیفیت برای مصارف خانگی و کشاورزی استفاده کرد. با درک پتانسیل قوی بازارهای خارجی و تقاضای روزافزون برای محصولات قابل ‌اعتماد، شرکت در دهه 1970 شروع به گسترش حضور خود در سایر نقاط جهان کرد. سائر همواره پیشگام در حفظ کیفیت ایتالیایی با مأموریت ارائه محصولات با بالاترین استانداردهای کیفیت بوده است.

دسترسی به مشخصات کامل و کاتالوگ‌ پمپ‌های آب خانگی سائر از طریق لینک زیر امکان ‌پذیر است:

پمپ آب خانگی سائر

پمپ آب خانگی اسپرونی (Speroni)

تاریخچه توسعه مداوم اسپرونی در زمینه تولید پمپ‌های موتوری در سال 1946 در ایتالیا آغاز شد. محصولات این برند در نتیجه‌ طراحی دقیق و کنترل‌های فنی شدید ایجاد می‌شوند و این منجر به یک روش کار سریع و انعطاف ‌پذیر شده است که اسپورنی را قادر می‌سازد تا یک برند معتبر در زمینه تولید پمپ‌های آب خانگی باشد و بتواند حجم زیادی از تقاضا را در بازار جهانی برآورده کند. تولیدات این شرکت شامل پمپ‌های آب بشقابی، محیطی، تک پروانه، خودمکش، جتی و از این ‌قبیل مناسب با کاربری‌های صنعتی سبک، کشاورزی، عمرانی و خانگی هستند.

جدول‌هایی در ادامه متن به‌ منظور مقایسه‌ برندهای تولید کننده پمپ آب خانگی ایتالیایی آورده شده است. علاوه‌ بر آن جهت دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر پمپ‌های اسپرونی می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

پمپ آب خانگی اسپرونی

پمپ آب خانگی کالپدا (Calpeda)

شرکت کالپدا یک برند معتبر جهانی در زمینه تولید انواع پمپ آب و تجهیزات مکانیکی واقع در ایتالیا باهدف جا ‌به‌ جایی و پمپاژ آب به پایدارترین شیوه‌ ممکن است. این برند با تلاش شبانه‌ روزی، خود را به سطح بالایی از سفارشی‌ سازی و جلب رضایت مشتری رساند و به ‌منظور ورود به تجارت جهانی روی توسعه‌ فناوری و رعایت استانداردهای جهانی سرمایه ‌گذاری کرد. از تولیدات کمپانی کالپدا می‌توان به محصولاتی مناسب برای استفاده در محیط‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی، سیستم‌های تهویه ‌مطبوع، انتقال آب‌های زیرزمینی، فاضلاب‌ها و مصارف عمرانی، ساختمانی و خانگی اشاره کرد.

همواره در بازار برندهای متعددی از انواع پمپ آب عرضه می‌گردد، اما سوال این است که کدام ‌‌یک از این برندها و پمپ‌های آب بهترین هستند؟ برای بعضی افراد بی‌صدا و یا کم‌صدا بودن تجهیز و برای بعضی کیفیت و کارایی آن حائز اهمیت است و از همین رو به دنبال پمپ آبی هستند که تمامی این خواص و ویژگی‌ها را دارا باشد.

شماتیک بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی
شماتیک بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

مقایسه مشخصات فنی پمپ‌های آب خانگی ایتالیایی:

هنگام انتخاب و خرید یک پمپ آب خانگی، علاوه بر برندینگ کالا، مشخصات فنی مدنظر مصرف‌ کننده مانند هد، دبی و توان پمپ نیز دارای اهمیت بسیاری هستند. هرچند کمپانی‌های ایتالیایی تولید کننده تجهیزات مکانیکی از بهترین و مرغوب‌ترین فعالان حوزه‌ آبرسانی هستند. اما به ‌منظور انتخاب بهترین برند از بین تمامی این شرکت‌ها، بر اساس نیاز هر شخص، جدولی جهت بررسی و مقایسه‌ مشخصات فنی انواع پمپ‌های خانگی ایتالیایی در پایین آورده شده است.

برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
پنتاکسCMبشقابی۸.۹ الی ۵۶.۵ متر۴ کیلووات۲۱ مترمکعب بر ساعت
PMمحیطی۵ الی۸۸.۲ متر۰.۷۴ کیلووات۳ مترمکعب بر ساعت
CBبشقابی۲۱ الی ۹۸.۷ متر۱۱ کیلووات۳۶ مترمکعب بر ساعت
CAMجتی۲۰ الی ۶۴.۸ متر۲.۲ کیلووات۷.۲ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
پدرولاPKمحیطی۳۰ الی ۱۰۰ متر۲.۲ کیلووات۶ مترمکعب بر ساعت
CPبشقابی تک پروانه۲۲ الی ۶۴.۸ متر۲.۲ کیلووات۹.۶ مترمکعب بر ساعت
2CPبشقابی دو پروانه۲۳ الی ۶۴.۸ متر۱۱ کیلووات۲۷ مترمکعب بر ساعت
JWSجتی۲۴ الی ۶۴.۸ متر۲.۲ کیلووات۹.۶ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
سیستماTTمحیطی۲ الی ۵۵ متر۰.۶ کیلووات۳ مترمکعب بر ساعت
TCبشقابی تک پروانه۱۰ الی ۲۹ متر۰.۷۵ کیلووات۷.۵ مترمکعب بر ساعت
BTCبشقابی دو پروانه۲۳ الی ۱۲۰ متر۱۱ کیلووات۳۶ مترمکعب بر ساعت
JETجتی۱۰ الی ۶۰ متر۲.۲ کیلووات۱۲ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
اباراPRAمحیطی۵ الی ۱۰۰ متر۱.۵ کیلووات۴.۲ مترمکعب بر ساعت
CMAبشقابی تک پروانه۱۳.۱ الی ۵۳.۵ متر۲.۲ کیلووات۸.۴ مترمکعب بر ساعت
CDAبشقابی دو پروانه۱۷ الی ۸۰ متر۴ کیلووات۱۲.۶ مترمکعب بر ساعت
AGAجتی۱۶.۵ الی ۶۲.۵ متر۲.۲ کیلووات۹.۶ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
لوراPمحیطی۵ الی ۱۰۲.۶ متر۱.۱ کیلووات۳.۷۲ مترمکعب بر ساعت
PABمحیطی۵ الی ۴۳ متر۱.۳۲ کیلووات۱.۹۸ مترمکعب بر ساعت
PSAمحیطی۱۵ الی ۹۲.۸ متر۰.۳۷ کیلووات۰.۹۶ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
دابKPFمحیطی۵ الی ۸۵ متر۱ کیلووات۳.۳ مترمکعب بر ساعت
Kبشقابی دو پروانه۹ الی ۹۶ متر۱۱ کیلووات۱۰ مترمکعب بر ساعت
JETجتی۲ الی ۶۱ متر۲.۲ کیلووات۵.۵ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
سائرKFمحیطی۴ الی ۸۸ متر۱.۵ کیلووات۴.۲ مترمکعب بر ساعت
CM-CMPبشقابی تک پروانه۱۶ الی ۵۹ متر۲.۲ کیلووات۳.۰۸ مترمکعب بر ساعت
FCبشقابی دو پروانه۱۳ الی۹۳متر۵.۵ کیلووات۱۸ مترمکعب بر ساعت
Mجتی۱۸ الی ۴۸ متر۰.۷۵ کیلووات۳.۶ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
اسپرونیKPMمحیطی۲ الی ۵۵ متر۰.۹ کیلووات۳ مترمکعب بر ساعت
CMبشقابی۱۰ الی ۵۶ متر۰.۷۵ کیلووات۲۱ مترمکعب بر ساعت
برندسرینوع پمپمحدوده هد/ارتفاعحداکثر توانبالاترین دبی
کالپداT, TPمحیطی۵ الی ۱۶۵ متر۷.۵ کیلووات۶ مترمکعب بر ساعت
CTمحیطی۳ الی ۴۱ متر۰.۳۳ کیلووات۲.۳ مترمکعب بر ساعت
NMبشقابی۴ الی ۵۷.۸ متر۴ کیلووات۹.۶ مترمکعب بر ساعت
NMDبشقابی۱۸ الی ۹۸ متر۹.۲ کیلووات۲۴ مترمکعب بر ساعت
NGLجتی۱۹ الی ۵۳ متر۰.۷۵ کیلووات۴.۸ مترمکعب بر ساعت
NGXجتی۱۷.۵ الی ۵۷.۵ متر۱.۶ کیلووات۸.۴ مترمکعب بر ساعت
NGجتی۱۵.۵ الی ۷۴.۵ متر۲.۲ کیلووات۹.۵ مترمکعب بر ساعت
عکس پروانه پمپ پمپ آب خانگی ایتالیایی
عکس پروانه پمپ پمپ آب خانگی ایتالیایی

مقایسه مشخصات فیزیکی پمپ‌های آب تولید شده توسط کمپانی‌های ایتالیایی:

همان‌طور که در ابتدای متن ذکر شد، به‌منظور انتخاب بهترین پمپ آب خانگی ایتالیای، جنس مواد بکار رفته در ساخت قطعات یک پمپ آب از دیگر موارد مهم در خرید این نوع تجهیز است. جنس بدنه و دیگر اجزای پمپ، باتوجه‌به مشخصات سیالی که توسط آن انتقال میابد، شرایط محیطی که تجهیز در آن قرار می‌گیرد و ازاین‌قبیل، انتخاب می‌شود. در کاربردهای خانگی نیز اطمینان از متریال بکار رفته در ساخت کالا اهمیت دارد. ازاین‌جهت در جدول زیر به بررسی و مقایسه‌ مشخصات فیزیکی پمپ‌های آب خانگی ایتالیایی پرداخته‌ایم.

برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
پنتاکسCMبشقابیچدنبرنجمس
PMمحیطیچدنبرنجمس
CBبشقابیچدنبرنجمس
CAMجتیچدنچدنمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
پدرولاPKمحیطیچدنبرنجمس
CPبشقابی تک پروانهچدناستیل۳۰۴مس
2CPبشقابی دو پروانهچدناستیل۳۰۴مس
JWSجتیچدناستیل۳۰۴ یا برنجمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
سیستماTTمحیطیچدنبرنجمس
TCبشقابی تک پروانهچدنبرنجمس
BTCبشقابی دو پروانهچدنبرنجمس
JETجتیچدنبرنجمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
اباراPRAمحیطیچدنبرنجمس
CMAبشقابی تک پروانهچدنبرنجمس
CDAبشقابی دو پروانهچدننوریل یا برنجمس
AGAجتیچدننوریل یا برنجمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
لوراPمحیطیچدنبرنزمس
PABمحیطیبرنزبرنزمس
PSAمحیطیچدنبرنزمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
دابKPFمحیطیچدنبرنجمس
Kبشقابی دو پروانهچدنپلی اتیلنمس
JETجتیچدنبرنجمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
سائرKFمحیطیچدنبرنجمس
CM-CMPبشقابی تک پروانهچدنبرنجمس
FCبشقابی دو پروانهچدنبرنج یا نوریلمس
Mجتیچدنبرنج یا نوریلمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
اسپرونیKPMمحیطیچدنبرنجمس
CMبشقابیچدناستیل ضد زنگمس
برندسرینوع پمپجنس بدنهجنس پروانهجنس سیم پیچ
کالپداT, TPمحیطیچدنبرنج یا برنزمس
CTمحیطیچدنبرنجمس
NMبشقابیچدن یا برنزبرنج، برنز یا چدنمس
NMDبشقابیچدن یا برنزبرنج، برنز یا چدنمس
NGLجتیچدنبرنجمس
NGXجتیاستیل کروم- نیکلبرنجمس
NGجتیچدنبرنجمس

در صنعت تاسیسات و تامین و تولید تجهیزات مکانیکی و آبرسانی شرکت‌های زیادی در سراسر جهان به ‌صورت گسترده فعالیت می‌کنند. در بین تمامی این برندها، کیفیت، محبوبیت، استانداردهای بالا و سبد کالایی متنوع شرکت‌های ایتالیایی بر کسی پوشیده نیست. اما گستردگی و تعداد زیاد کمپانی‌های ایتالیایی، مصرف ‌کننده را درهنگام خرید با دریایی از انتخاب مواجه می‌کند که در اکثر مواقع ممکن است به تصمیم ‌گیری درستی ختم نشود. به همین منظور در این مقاله سعی شد برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی علاوه بر تاریخچه و برندینگ این شرکت‌ها، ظرفیت مناسب دستگاه، مشخصات فنی و فیزیکی نیز بررسی شود و جهت تکمیل این مقایسه، در ادامه مشخصات عمومی برندها از قبیل شرایط گارنتی، ‌حدود قیمت و یا میزان تولید صدا که در مصارف خانگی بسیار اهمیت دارد نیز سنجیده شده‌اند.

برندسرینوع پمپکاربری
پنتاکسCMبشقابیپمپ آب خانگی، مصارف صنعتی و ساختمانی، مصارف آبیاری
PMمحیطیمصارف خانگی، صنعتی و ساختمانی
CBبشقابیجهت تامین فشار آب منازل مسکونی و‌ ساخت بوستر پمپ‌ها
CAMجتیجهت آبیاری قطره‌ای، سیستم‌های گرمایشی – سرمایشی، مصارف خانگی، صنعتی، سیستم‌های شستشو، آتش‌نشانی و بوستر پمپ‌ها
برندسرینوع پمپکاربری
پدرولاPKمحیطیمصارف مسکونی و ساختمان‌های کوچکی که محدودیت فضا برای نصب دارند
CPبشقابی تک پروانهجهت تامین فشار ساختمان‌های مسکونی کوچک
2CPبشقابی دو پروانهمصارف خانگی، ساختمان‌هایی با طبقات و واحدهای بالا، بوستر پمپ‌ها
JWSجتیمصارف خانگی و صنعتی
برندسرینوع پمپکاربری
سیستماTTمحیطیافزایش فشار سیستم در قنات‌ها و توزیع خودکار آب توسط مخازن کوچک اتوکلاو یا توسط واحدهای هیدروسفر
TCبشقابی تک پروانهمناسب برای مصارف خانگی، کشاورزی،‌ صنعتی، افزایش فشار در سیستم آبیاری بارانی و غرقابی در باغبانی و کشاورزی
BTCبشقابی دو پروانهقابل استفاده برای اتصالات عمرانی، صنعتی، توزیع آب در مخازن فشار و آبیاری در باغبانی و کشاورزی
JETجتیمناسب برای تخلیه آب در چاه و اتصالات خانگی توسط مخزن کوچک و متوسط
برندسرینوع پمپکاربری
اباراPRAمحیطیمناسب برای افزایش فشار آب گرم و سرد
CMAبشقابی تک پروانهمناسب برای افزایش فشار آب، آبیاری، کار با سیالات غیر خورنده و مصارف معمولی و صنعتی
CDAبشقابی دو پروانهجهت آبرسانی مجتمع‌های اداری و تجاری، آبرسانی ویلاها، مصارف آبیاری کوچک، فواره‌ها و آب‌نماها
AGAجتیجهت افزایش فشار، آبیاری، کارواش، تخلیه استخر، پمپاژ آب تمیز
برندسرینوع پمپکاربری
لوراPمحیطیانتقال و توزیع آب در سیستم‌های شست‌وشو، دیگ‌های بخار، سیستم‌های آب داغ و تقویت فشار در آبیاری و سیستم‌های سرمایشی
PABمحیطیتوزیع آب، شستشو، دیگ بخار، سیستم‌های آب گرم، افزایش فشار، آبیاری، خنک کردن سیال.
PSAمحیطیتامین آب منازل ویلایی (یک طبقه)، تامین آب از چاه و مخازن آب، افزایش فشار آب در باغ‌ها و زمین‌های زراعی کوچک
برندسرینوع پمپکاربری
دابKPFمحیطیپمپ آب خانگی، مصارف صنعتی و ساختمانی
Kبشقابی دو پروانهمناسب برای مجتمع‌های مسکونی، اداری و درمانی، کاربری‌های نیمه صنعتی و تقویت فشار برای آبیاری در کشاورزی
JETجتیمصارف آپارتمانی، مجتمع‌های مسکونی، ساختمان‌های اداری، کشاورزی، دامداری، باغبانی و مصارف صنعتی در مقیاس کوچک
برندسرینوع پمپکاربری
سائرKFمحیطیتغذیه و پمپاژ آب در مصارف عمومی، آبیاری باغات و مزارع، تخلیه مخازن دارای آب تمیز، تقویت و افزایش فشار ‌‌آب گرم و سرد و افزایش فشار آب گرم و سرد در شبکه سیستم‌های آبرسانی
CM-CMPبشقابی تک پروانهتقویت و افزایش فشار آب در مصارف آبیاری، باغبانی، مصارف خانگی و صنعتی
FCبشقابی دو پروانهجهت استفاده در سیستم آتش‌نشانی، مصارف ساختمانی، عمومی، بوستر پمپ، انواع آبیاری در باغداری و کشاورزی، مخازن تحت فشار و بویلرها و سیستم‌های برودتی
Mجتیمناسب جهت افزایش فشار در صنایع غذایی، بهداشتی، باغبانی و خانگی
برندسرینوع پمپکاربری
اسپرونیKPMمحیطیتقویت و افزایش فشار ‌‌آب در سیستم آبرسانی ساختمان‌ها، انتقال آب برای کاربری‌های باغبانی و کشاورزی و تامین فشار آب در خانه‌های ویلایی
CMبشقابیجهت انتقال آب در سطوح خانگی، صنعتی و کشاورزی
برندسرینوع پمپکاربری
کالپداT,TPمحیطیمناسب برای مایعات تمیز بدون مواد ساینده، غیر منفجره و غیر تهاجمی جهت کاربری در ماشین‌های خنک کننده، تهویه مطبوع، گردش و تغذیه دیگ بخار و مصارف خانگی
CTمحیطی
NMبشقابیجهت استفاده برای تامین آب و مایعات تمیز و غیر تهاجمی در تاسیسات گرمایشی – سرمایشی، تهویه مطبوع، گردش خون، و مناسب برای کاربردهای خانگی، عمرانی، صنعتی، آبیاری و آتش‌نشانی
NMDبشقابی
NGLجتیمناسب برای کشیدن آب از چاه، افزایش فشار آب حاوی هوا یا گازهای دیگر، مکش غرقابی، جهت استفاده در سیستم‌های آب مرکزی با فشار کم، مصارف خانگی، عمرانی و کشاورزی

 

کارشناسان متخصص و مجرب مجموعه آتور صنعت با دانش فنی بالا و به ‌روز خود، همواره آماده پاسخ‌ گویی به سوالات شما عزیزان هستند و می‌توانند شما را در انتخاب و خرید یک پمپ آب مناسب، به‌خوبی راهنمایی کنند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می‌توانید از راه‌های زیر با بخش فروش آتور صنعت تماس برقرار کنید:

صفحه تماس با ما

مقایسه قیمت پمپ‌های آب خانگی ایتالیایی:

نمودار قیمت پمپ های آب خانگی ایتالیایی
نمودار قیمت پمپ های آب خانگی ایتالیایی

مقایسه خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی برندهای ایتالیایی تولید کننده پمپ‌های آب خانگی:

نمودار مقایسه خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی برندهای ایتالیایی تولید کننده پمپ‌های آب خانگی
نمودار مقایسه خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی برندهای ایتالیایی تولید کننده پمپ‌های آب خانگی

مقایسه میزان تولید صدای پمپ‌های خانگی ایتالیایی:

مقایسه میزان صدای انواع پمپ های خانگی ایتالیایی
مقایسه میزان صدای انواع پمپ های خانگی ایتالیایی

سوالات متداول؟

سوال ۱: در خرید پمپ آب خانگی چه نکاتی تأثیرگذار است؟

به دلیل تنوع تجهیزات موجود در بازار و برندهای متعدد تولید کننده پمپ آب خانگی، خریدار باید علاوه بر برند، مواردی از قبیل مشخصات فنی، حجم پمپاژ، حدود قیمت، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصول موردنظرش را نیز بررسی کند.

اگر تصمیم به خرید پمپ آب خانگی دارید، تیم فروش و کارشناسان آتور صنعت همواره پاسخ ‌گوی سوالات شما هستند:

صفحه تماس با ما

سوال ۲: الکتروپمپ محیطی در چه مواردی کاربرد دارد؟

از پمپ‌‌های آب محیطی به‌ صورت متداول برای مصارف خانگی جهت افزایش فشار آب در دبی کم استفاده می‌شود.

سوال ۳: عملکرد پمپ جتی به چه صورت است؟

پمپ‌های جت از سری پمپ‌های سانتریفیوژ هستند که با نام خودمکش نیز شناخته می‌شوند. این تجهیز با روشن ‌شدن الکتروموتور، شروع به کار می‌کند و پروانه آن که در قسمت انتهایی محور یا شافت واقع شده است، شروع به گردش کرده و در قسمت محفظه پمپ، خلا ایجاد می‌­کند. این خلا با سیال پر می‌شود و عملیات پمپاژ صورت می‌گیرد.

سوال ۴: پمپ بشقابی چیست و چه کاربردی دارد؟

در الکتروپمپ بشقابی با اتصال موتور الکتریکی به جریان الکتریسیته عملکرد تجهیز آغاز می­شود و محور و در نتیجه آن پروانه شروع به چرخش می­کنند و در نهایت این امر حرکت و انتقال سیال را در پی دارد. این تجهیز به دلیل نوع طراحی و ظاهر فیزیکی به پمپ بشقابی معروف است و نسبت به پمپ‌های جتی و خورشیدی صدای کمتری تولید می‌کند.

از مصارف پمپ‌ها بشقابی می‌توان به آبرسانی در ساختمان‌های و کاربری‌های خانگی، تجاری، کشاورزی و آبیاری همچنین صنعتی اشاره کرد.

سوال ۵: برای نصب و راه ‌اندازی پمپ‌ آب خانگی به چه تجهیزاتی نیاز است؟

با درنظرگرفتن مشخصات فنی تجهیز و حجم آبی که پمپاژ می‌کند، برای نصب پمپ نیاز است از تجهیزاتی شامل ۱. منبع انبساط به همراه پرشر سوئیچ (کلید اتومات)، درجه فشارسنج و پنج ­راهی و یا ۲. ست کنترل استفاده شود. در غیر این صورت، پمپ به‌صورت یکسره کار می‌کند و این به تجهیز آسیب می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشرفت مطالعه

مشاوره تخصصی

مشاوره تخصصی

مقالات مرتبط