Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پرفروش‌ترین پمپ های مستغرق در سطح جهان

پرفروش‌ترین پمپ های مستغرق در سطح جهان
فرم سایدبار
فهرست مطالب

پ مستغرق در هرجا که آب وجود داشته باشد از جمله استخرها، حوضچه‌ها، حوض‌ها و چاه‌های عمیق کاربرد دارد. اینگونه پمپ‌ها در حالت غوطه‌ور در آب مورد استفاده واقع می‌شود.

اغلب برندهای مشهور، در میان محصولات خود انواع پمپ‌های مستغرق را دارند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که کدام یک از پمپ ها جزء پرفروش‌ترین پمپ های مستغرق در سطح جهان هستند.

Homasy Submersible Water Pump

 

پمپ Homasy
پمپ Homasy

چنانچه در جستجوی شایسته‌ترین گزینه را برای باغ و هیدروپونیک یا فواره هستید، پمپ شناور Homasy بهترین گزینه برای کاربری مدنظر شماست. این پمپ دارای موتوری بسیار بی‌صدا بوده که آن را مبدل انتخابی عالی برای مصرف‌های خانگی می‌گرداند.

لازم به ذکر است اگرچه پمپ فوق به لحاظ ارتفاع بالابر و نیز سرعت جریان در رده متوسط قرار می‌گیرد، با این حال با عنایت به غیرصنعتی بودن کاربرد آن در مکان‌هایی همچون آکواریوم و نیز حوض، چنین چیزی نقطه ضعف محسوب نمی‌گردد.

با عنایت به سرعت جریان 80 GPH این پمپ که حداکثر سرعت جریان آن است، و نیز هد 2.6 فوتی آن، پمپ شناور Homasy جهت پمپاژ کردن آب با حجم بالا در فواصل طولانی قابل استفاده نیست.

کاربرد این پمپ در آکواریوم‌های متوسط تا کوچک، سیستم‌های هیدروپونیک و باغ‌های آبی و نیز فواره‌های رومیزی است. ولتاژ آن 110-120 ولت بوده و حداکثر سرعت جریان آن 80 GPH است. از جمله سایر ویژگی‌های این پمپ می‌توان به داشتن دو نازل، سیم 5.9 فوتی و نیز حداکثر ارتفاع بالابر تا 2.6 فوت اشاره نمود.

Superior Pump 91250

 

پمپ 91250 Superior
پمپ 91250 Superior

پمپ Superior یک پمپ همه‌کاره است. به هرچیزی که به آن اندیشه شود، این پمپ در آن کاربرد دارد؛ از مصارف خانگی گرفته تا مصارف باغی، و نیز برخی مصارف صنعتی. دلیل کاربرد آن در مصارف باغی آن است که پمپ Superior به راحتی قابل استفاده در مصارف باغی است.

سوالی که در این میان ممکن است مطرح شود این است که چرا پمپ فوق در برخی کاربردهای صنعتی استفاده دارد؟ توضیح آنکه با عنایت به قدرت موتور اسب بخار، این پمپ جهت کاربری‌های صنعتی گزینه مناسبی نیست.

از جمله قابلیت‌های این پمپ این است که اگر در زیرزمین نصب شود، این امکان را دارد که آب را به بالا برده و دوبار پمپاژ نماید. لازم به ذکر است ظرفیت پمپاژ پمپ Superior Pump 91250 حداکثر 25 فوت است.

ولتاژ این پمپ 12 ولت بوده و حداکثر سرعت جریان آن 1800 GPH است.

Hallmark Industries MA0414X-7A

 

پمپ Hallmark MA0414X-7A
پمپ Hallmark MA0414X-7A

اگر به دنبال پمپ شناور مناسب چاه هستید، پمپ Hallmark با قدرت موتوری که به اندازه یک اسب بخار است برای شما مناسب است. این پمپ از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و در آن فولاد ضد زنگ به کار رفته شده است. چنین چیزی موجب آن می‌شود که این پمپ نسبت به هرنوع خوردگی مقاومت داشته باشد. پمپ Hallmark Industries MA0414X-7A دارای حداکثر هِد 207 فوتی جهت مخازن آب آزاد بوده که این مهم باعث می‌شود ظرفیت بسیار بالایی جهت پمپاژ بالا داشته باشد.

برای پیشگیری از هرگونه افزایش حرارت و دمای ناشی از استفاده طولانی مدت، محافظ حرارتی و جعبه کنترل در این پمپ قرار داده شده است.

پمپ Hallmark Industries MA0414X-7A با داشتن سرعت جریان حداکثری 33 GPM به یکی از رتبه‌های برتر در میان پمپ‌های یک اسب بخار بدل گردیده است؛ خاصه در میان آن دسته از پمپ‌هایی که قرار است در پمپاژ را در اعماق زمین انجام دهند.

کاربرد این پمپ در چاه عمیق بوده و قدرت موتور آن یک اسب بخار است. لازم به ذکر است ولتاژ این پمپ 33 GPM جنس آن از فولاد ضد زنگ است.

Zoeller M53 Mighty

 

پمپ Zoeller-mightly
پمپ Zoeller-mightly

مناسب‌ترین انتخاب جهت مصارف خانگی، پمپ Zoeller است. پمپ شناور ذکر شده مشخصه‌هایی دارد که باعث می‌شود برای چندین سال دغدغه‌ای بابت عملکرد پمپاژ آن نداشته باشید.

این پمپ در گودالی که یک مخزن سپتیک دارد کاربرد دارد و همچنین می‌توان از قدرت بالای آن جهت از بین بردن سریع بارندگی بهره جست. به عنوان نمونه این پمپ دارای حداکثر سرعت جریان آب 43 GPM داشته که به راحتی موجب پیشگیری از وقوع سیل در صورت بارندگی شدید می‌گردد.

کاربرد این پمپ در مخازن سپتیک یا چاله‌های حوضچه‌های مسکونی بوده و قدرت موتور آن 1/3 اسب بخار است. ولتاژ آن 115 ولت بوده و حداکثر سرعت جریان آن 43 GPM است. از جمله سایر ویژگی‌های آن عبور مواد جامد کروی از آن و نیز دارا بودن محفظه چدنی است.

WAYNE WWB Water BUG Submersible Pump

 

پمپWAYNE WWB WaterBUG
پمپWAYNE WWB WaterBUG

طراحی پمپ WAYNE WWB Water BUG هوشمندانه است، بگونه‌ای که این امکان را دارد که با استفاده از اتصالات شلنگ باغچه‌ای به راحتی در امور مختلفی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ WAYNE دارای دو خروجی از بالا و جانبی است؛ بر همین اساس جهت مطابقت دادن با شرایطی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد مناسب است. برای نمونه، اگر تصمیم داشته باشید برای مواردی همچون چاه، تخلیه از بالا صورت می‌پذیرد، خروجی باید از بالا بوده و چنانچه قصد به کار بردن پمپ در سطح صافی همچون زیرزمین یا پشت بام داشته باشید، خروجی جانبی مناسب برای این کاربرد است.

این پمپ در انواع و اقسام چاه‌ها و نیز فضاهای باز مسطح کاربرد داشته و ولتاژ آن 120 ولت است. حداکثر سرعت جریان آن 1350 GPH بوده، از فناوری Multi-Flo بهره جسته و حداکثر هِد آن 30 فوت است.

Little Giant APCP-1700

 

پمپ Little Giant APCP
پمپ Little Giant APCP

یک پمپ شناور خاص جهت کاربری استخر و دقیقاً مطابق با مشخصه‌های مورد نیاز این کاربری! دلیل نام‌گذاری این محصول به غول کوچک، آن است که ظرفیت 1700 GPH آن جهت پمپاژ در نوع خود بی‌نظیر است.

سوئیچ شناور موجود  در پمپ Little Giant موجب عملکرد خودکار پمپ می‌گردد؛ فلذا این پمپ زمانی آغاز به فعالیت می‌کند که 2 اینچ یا بیشتر در استخر، آب موجود باشد.

ولتاژ این پمپ 115 ولت بوده و حداکثر سرعت جریان آن 1700 GPH است. همچنین حداکثر هد این پمپ 23 فوت بوده و سیم آن 25 اینچ است.

VIVOSUN Submersible Pump

 

پمپ VIVOSUN
پمپ VIVOSUN

اگرچه پمپ VIVOSUN جهت کاربری حوضچه‌ها طراحی شده است، با این حال در کاربری‌های دیگر از جمله آبشارها، آبنماها و فواره‌ها کاربرد دارد. جهت اطمینان از رشد گیاهان، در سیستم‌های آبیاری همین پمپ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پمپ از منظر نصب کردن دارای انعطاف‌پذیری زیادی است. وجود 3 آداپتور خروجی متفاوت از هم در پمپ شناور VIVOSUN این امکان را بوجود می‌آورد که آن را در هر جایی که مناسب‌تر می‌دانید تعبیه کنید.

این احتمال باید در نظر گرفته شود که پمپ VIVOSUN با داشتن حداکثر هد 10 فوتی، ممکن است به اندازه دیگر مدل‌های این مقاله در اعماق غوطه‌ور نگردد؛ بنابراین این پمپ با قدرت پمپاژ 800  GPH جهت اکثر حوضچه‌ها مخصوصاً اطراف خانه مناسب است.

جداسازی راحت از مشخصه‌های عالی این پمپ است. فلذا در هنگام تمیز کردن این پمپ می‌توانید بدون نیاز به هرگونه ابزاری قطعات آن را از یکدیگر جدا نموده و اطمینان حاصل نمایید که برای سالیان متمادی در سطح بالایی کارایی دارد.

ولتاژ پمپ VIVOSUN 110 تا 120 ولت بوده و حداکثر سرعت جریان آن 800 GPH است. لازم به ذکر است اندازه سیم این پمپ 5 فوت است.

شما میتوانید سایر محصولات پمپ های شناور را در زیرمشاهده فرمایید:

برای آشنایی بیشتر با جزٰ‌ئیات پمپ های شناور کلیک کنید.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین کسانی باشید که \"پرفروش‌ترین پمپ های مستغرق در سطح جهان\" را بررسی می کند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت محتوا
کاربردی بودن محتوا

مقالات مرتبط

فرم سایدبار